Skådisarna, del 1

Här får ni se bilder på alla skådespelarna på hur de ser ut i vår favoritfilm (ja, Twilight!) och i verkligheten, bara för att det är kul ;) Svara gärna på de små frågorna jag ställer emellanåt - vill höra era åsikter :D

Ashley Greene som spelar Alice Cullen i filmen är ju hur duktig som helst tycker jag!
Hon passar perfekt för rollen, eller vad säger ni? :)
En sak jag tänkt på är att jag tycker hon inte liknar sig själv när hon har kort hår. Då är hon verkligen Alice, och inte Ashley. Men personligen tycker jag att hon ser bättre ut i långt hår
 ashley-greene3.png image by anadiasfotos

Nikki Reed, spelar då Rosalie Hale. Det roliga är att hon ser ju typ inte alls ut så i vardagen. Vilken hårfärg passar hon bäst i? Jag tycker att hon passar jättebra som brunett :) Visste ni förresten att Rob
 

Jackson Rathbone, the one and only Jasper Hale =)  Jag har faktiskt aldrig gillar Jaspers hår i filmen haha ;P Ja, jag säger då att hans riktiga hår var mkt snyggare. Men jag är inte ensam här på planeten - gillar ni håret i filmen? Sedan måste jag säga att hans ansiktsmin genom filmen är jättekul xD
 

Kellan Lutz, storebrorsan Emmett Cullen med andra ord :) Han är ju också perfekt för rollen tycker jag ^^ Han ser lite pojkaktigt busig ut och ändå stark och björnliknande. Själv är jag väl inte så tänd på skägg precis haha, men vet att de finns de som föredrar lite mer hår på killar ;) Vad tycker du? Tycker det får honom att se äldre ut.
 

Var nu söta och lämna en kommentar, det är ni läsare som är bränslet så att vi bloggar - ni och hela Twilight-världen förstås :D

Resten får ni se på imorgon! :)
// Miaz


Kommentarer
Postat av: Ida

(orkar inte skriva in sådespelarnas riktiga namn) Jag tycker att Jasper är jättekul att kolla på i filmen, för han ser HELA TIDEN jättebajsnödig och rädd ut. Hahaha jätteroligt! Men jag tycker att hans hår är snyggare i filmen än på riktigt. Eller inte hårfärgen, men frisyren iaf. Jag tycker att "Rosalie" passar bättre som brunett, och det blonda ser ganska onaturligt ut, men hon är ändå jättevacker. och Alice! Passar jättebra i rollen, fast jag hade tänkt mig hennes hår ännu kortare och "spikey" och liite mörkare. Men det var ändå som perfect match där :P

2009-05-27 @ 20:34:49
URL: http://idathewiseone.blogg.se/
Postat av: eybeyi

La iqay navi gaxuxewati uxeb e iy sefeqav nepawafiv jid ekikejod.

2012-10-16 @ 08:53:55
URL: http://www.betobob.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0