Skådisarna, del 2

Nu tänkte jag fortsätta på det jag gjorde igår! Se föregående inlägg :)

Peter Facinelli är vår egna Dr. Carlisle Cullen! Även här en klockren träff på rollsättning. Som ni ser är han egentligen brunett han med. Hot blonde or though brunette? Det är något jag gillar med mörkhåiga killar så mitt val var lätt, oavsett så ser han ju inte så tokig ut ;)
 

Elizabeth Reaser , vår kära vampyrmamma Esme Cullen. Verkar som om alla behöver färga håret för att passa till rollen i vampyrfamiljen ;) Jag tycker nästan alltid att den naturliga färgen passar bättre, men här var båda helt fina. Jag tycker också att Elizabeth passar i sin roll, vad säger ni? =)
 

Taylor Lautner, som alla säkert vet, spelar Jacob Black. Cutie!! Många gillar ju killar som har långt hår, men njaae.. inte jag - jag tycker han är såååå mkt sötare i kort hår ^^ Vad tycker ni läsare? =) Men han är helt klart Jacob!
 

Kristen Stewart
är Bella Swan - som ni vet ;D Jag ska inte gå in på hennes skådespelartalanger nu ;P Men hon är så vacker tycker jag ^^ Varning, spoileruttalande om "Breaking Dawn": Man förstår hur de ska få 4:an att fungera på film också, om ni förstår hur jag menar ;)
bella-swan-loo.jpg image by KisaraAnn 

Allas våran Robert Pattinson, är förstås Edward Cullen. Jag är så kär i karaktären så han kan ju aldig vara snyggare utanför bioduken! Seriöst! Ärligt talat tycker jag han ser lite ovårdad ut irl - och jag är inte den enda som tycker det. Men vad säger ni? Edward eller Robert? Rätt så svårt val ändå...
 

Nu har jag varit superytlig! Men jag tycker det är kul att se hur skådespelarna ser ut utanför filmen och sådär ibland ^^
// Miaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0