Patetiska Skvallerblaskor.

För att en gång för alla reda ut mysteriet: "Tvättar Robert Pattinson sitt hår eller inte?"

En gång för längesen såg jag en intervju med Robert Pattinson som gästade Jay Leno. Där diskuterades både det ena och det andra i ca 9 minuter och inervjun är riktigt bra, an av de bästa om ni frågar mig. Men så börjas det diskuteras om hans hår, vid ungefär 5.20. Där säger han i något i stil med: "Jag är inte så duktig på personlig hygien", "håret är sånt här bara när jag vaknar", "och jag gav upp det där med duschandet för ett tag sedan". Men mina kära vänner, håll i er hårt nu i stolen, för det som ska komma härnäst är helt okänt för mänskilgheten i allmänhet. Nämligen sarkasm. Ironi. Alltså snälla nån, man märker att han är så uppenbart sarkastisk att det nästan är pinsamt om man inte gör det:(

Jag blir så trött på skvaller blaskor som skapar rykten, nej stryk det sista, som skapar sina egna påhittade faktum bara för att han något att skriva om och tjäna pengar! Bara någon dag efter att Robert sagt detta i intervjun har (TILL OCH MED) svenska tidningar såsom aftonbladet redan kastat sig över skiten och skrivit en artikel om detta. Man undrar ju vad det är för samhäle man lever i när tidningar skriver om obekräftade saker, som grundar sina artiklar på grov sarkasm.

Jag grundar mitt argument om att robert pattinson visst sköter sin hygien på att tidningar i princip använt samma ord som han gjorde när det pratades om hans hygien på Jay Leno (Och han var ju sarkastisk, så det räknas inte därför). Plus, att aftbladet gjort en direkt översättning av det han sa på engelska, på Jay Leno. (Återigen, HANS ord, och HANS ord var sarkastiska. Så kan vi snälla ta och stryka den här skiten om att han inte skulle sköta sin hygien. Det är ju bara så hemskt tröttsamt.
Självklart har jag även letat upp artikel och ett youtube-klipp från den intervjun. (Youtube som för övrigt är guds gåva till mänskligheten)

Artikeln från Aftonbladet

Även youtubeklippet

Ja, om ni sett detta nu. Och kopplat ihop trådarna. Ser ni nu vad jag menar? Är det inte SKITSNACK? :)

//[M]

Kommentarer
Postat av: J

Klart det är skitsnack!! Klart han duschar, annars skulle nog ingen orka jobba med honom ;D

2009-05-25 @ 23:16:28
URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Vanja

skitbra inlägg!

2009-05-26 @ 15:31:52
URL: http://wanja.blogg.se/
Postat av: Diana

Det är verkligen SKITSNACK, dessutom har jag sett en intervju, med Edi som säger att "Rob luktar som rosor" haha. Åh tänk om man fick chansen o lukta på Honom! ;)

2009-05-26 @ 18:49:15
URL: http://www.theshopaholicconfess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0