JAG SÖKER EN GÄSTBLOGG

JAG SÖKER EN GÄSTBLOGG
Hej jag söker en gästbloggerska! kan någon tänka sig vara en gärstbloggerka för mig för jag har verkligen mycket bakom bloggen att göra. Min gästbloggerska kommer vara som alla andra gästbloggerskor, alltså måste du som ska vara gästablogg:
- kunna mycket om twilight världen, alltså mycket om vad SOM PÅGÅR NU!.
- Ha många sidor du kollar på(och itne ta fakta ifrån andra).
- Kunna blogga på hel/halv tid
-Kunna mycket om blogg(hur det funkar)
- Alltså ska du vara ett twilight fan.
-Du måste vara en pålitlig person.
-Men du bestämmer själv om du vill vara anonym eller inte, men själv är jag!
Som sagt ska du kunna mycket om twilight och ha många sidor på internet som du kan kolla på medans jag ibland inte är vid internet. Numera kommer vi att blogga tillsammans, men när du känner för att blogga så kan du blogga, men du måste blogga några inlägg under dagen. Ni är välkommna att skriva kommentarer.

Mer om gästbloggerskan tar jag senare med den personen jag valt, eftersom att jag kanske får upp nya saker jag just vill säga till gästbloggerskan. 


Vill du vara en gästblogg för mig? Skriv till mig på mina kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kolla gärna in vår twilight-fototävling på www.thetwilightsaga.se =)

2009-05-11 @ 21:47:52
Postat av: vera

Hej! Kolla gärna in vår twilight-fototävling på www.thetwilightsaga.se =)

2009-05-11 @ 21:48:37
URL: http://www.thetwilightsaga.se
Postat av: johanna

det låter intressat tycker jag

2009-05-11 @ 22:08:13
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag tror att jag skrev i ett tidigare inlägg. (inte för så längesen, strax efter att du började blogga igen) Men du kanske missade min kommentar..

Iaf, du får jättegärna höra av dig! Jag tror inte att det finns mkt jag inte kan. OCh böckerna har jag läst massor av gånger på engelska, så jag är riktigt inne i detta fenomenet!:) Vill helst förbli anonym jag med:)//"mischa"

2009-05-12 @ 14:27:19
Postat av: Mia

Hejsan, min kommentar kom kanske inte fram?



Jag skulle kunna vara en lite mer passiv bloggare, varför inte ha två till som bloggar? :) Jag kan nog uppdatera med 1 inlägg var dag iaf.. om jag inte jobbar eller så! Hör av dig till mia[email protected]

2009-05-14 @ 17:36:43
URL: http://miaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0