ITALIEN-INSPELNING

Hej! Jag har inte hunnit blogga så mycket, men jag har hunnit kolla igenom vad gästbloggarna gör. En sak kan jag säga..dom gör ett super bra jobb.

Men som sagt så måste jag visa er lite bilder och lite nyheter om new moon som just nu alla spekulerar om italien.

-Den 23/5 började som sagt "extras in red" komma in till montepulciano. Då har man tänkt att använda sig av ca 1500 statister i italien klädda i rött för om ni kommer ihåg i boken så firades det St. Marcus day då voltera dagen var inne.
Så de började filmningen lite bara.  Det sägs att robert ska spela in en scen innan resten kommer så att man kan göra av sig med hans desperation inanna volturi gänget kommer:)




- Den 22/5 landade Rptz i Rom vid 12:30 och anlände till Toscana. Bilder på hur man testade fontänen med vatten som bella sprang igenom i boken har prövats nu för att kontrollerna att allt var som det skulle..


Btw för att veta vilken av oss bloggare som bloggar så kan ni kolla på länken under bilden och om det står "gästbloggare"så är det definitivt gästbloggare som bloggar och om inte..så är det den vanliga, jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0