Glamoroustwilight nyhet!!

Glamoroustwilightbloggen har utökat med en till skrivare! Ännu en gästbloggare, som vill vara anonym för tillfället så låt oss kalla mig [M] för tillfället:)
Inlägget jag hade tänkt att debutera med är angående bortklippta delar ur twilightböckerna! (Skäms på Little Brown som redigerade bort dessa fantastiska scener!) Jag rekommenderar starkt, er twilightfans, att gå in och checka detta! Dock finns det inga borttagna delar ur Breaking dawn och eclipse:(

Twilight Outtakes

New moon Outtakes

{Spoilers för er som inte läst andra boken New Moon!!!}

Min personliga favorit är från den här länken. Här står det nämligen om vad Rosalie sa till Edward om Bella när hon ringde honom. Ni kanske minns att hon sa något till honom som fick honom att bli så förkrossad att han åkte till Italien för att ta livet av sig själv! Och här finns det!:D (Lägg märke till att det är skrivet ur Edwrards perspektiv och inte Bellas som det vanligtvis är, men det är INTE midnight sun, och det är INTE heller hur en uppföljare av Midnight sun skulle sett ut, det är bara något stephenie roade sig med.)
stepheniemeyer.com/nm_extras.html
-->"Rosalies News"

Och det finns massivs med rolig information på författarens hemsida och en MÄNGD andra länkar till twilightrelaterade sidor. Vissa är seriösa, andra är rätt roliga, och resten fattar jag inte:)
Om ni ser ett [M] i slutet av inlägget vet ni att det är jag som har skrivit!

//[M]


Kommentarer
Postat av: vanja

sv: tack så jättemycket! ja klart ja fortsätter läsa! och snart e ju skolan slut oxå, hadesåbra! <3<3

2009-05-23 @ 18:38:51
URL: http://wanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0