Åka till Italien? Nån? Jag vill..

Är Montepulciano inte ännu vackare på natten. Tänk vad fin att få ta sig en promenad där. Och bara råka få syn på en viss skådespelare som vi alla gärna vill se mer av! Jag undrar ifall uppställningen av den här scenen är klar. Jag hoppas inte det, för jag hade tänkt mig ett mer pampigare torg. Fast det kanske det blir med ca 1500 statister!!! Sinnessjukt. Sinnessjukt grymt är vad det är:D:D Kom så åker vi till la ITALIA!





Kan detta nedan vara Alices galna körning genom Italien? Kanske en övning? Kanske en fuskad bild? Kanske inte har nåt med New Moon att göra alls. Fast hur ofta brukar ni stå ute med era kompisar i reflex/limegröna västar i något som ser ut att vara varmt väder. För varmt väder för att det ens ska vara rättvist:(


Länk till alla bilder

// [M]

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag vill med!!! Åh om nån ska dit kontakta mig snarast, jag kan krypa ner i resväskan! ;)

2009-05-26 @ 18:50:36
URL: http://www.theshopaholicconfess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0