PATTINSON VILL INTE HA TJEJ


Stackars rob! Han kanske inte vill ha någon på grund av at han inte kan hitta den rätta nu eftersom kanske alla är fan:S
Det är en utdrag ur kändisnyheter på msn.se och det stod såhär


I nya numret av GQ berättar Robert Pattinson om sin relation till alla sina påstådda flickvänner, och vad som egentligen är sant eller inte.  

- Det är en tjej som alltid nämns som min tjej. Det är typ "Han dejtar en brasiliansk modell". Vad heter hon - Annelyse? Jag har aldrig träffat henne", säger han.  

Rob har även kopplats ihop med Joe Jonas flickvän Camilla Belle sedan de fotograferats tillsammans i vintras. Men någon romans handlar det inte om, utan ren och skär vänskap, hävdar skådishunken.  

- Jag är vän med Camilla. Jag menar, Camilla är den trevligaste, hon är en ängel.  

Robert anser sig istället som en väldigt lycklig singel, och vill så förbli.  

- Jag träffar inte folk. Jag har inte ens folks telefonnummer. Jag vill nästan inte ha en flickvän i den här miljön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0