Summer School in Forks!

En hel helg i riktiga Forks(!) med diverse olika aktiviter, såsom en Twilight bal. Hela helgen är handlar självklart om Twilight. Vad jag vet är det visserligen inga kändisar inblandade. Endast fans som samlats, från hela USA skulle jag tro. Priset ligger på ca 200 - 250 dollar, mat inräknat. Inte sovplatser dock, vilket är lite dumt med tanke på att det är en skola, alla skulle säkert kunna trängas i sovsäckar, men men.

Lite film-tittande, lite bokdiskussioner, en fin BAAL, en volleyboll turnering (har att göra med Bellas klantiga Volleyboll spel i böckerna ni vet) Och en MASSA mer verkligen!!!
Men jag tycker att vi i Sverige är rätt duktiga på Twilight-träffar med:) Det har ju funnits flera, det som saknas är kanske hela-helgen event! Med ännu mer Twilight!

Länk till "Summer School in Forks"

// [M]

Kommentarer
Postat av: Vanja

Heeej! Uppdatera lite oftare... Iaf, jag läser er blogg regelbundet och jag såg det här och vet inte om ni alls är intresserade av det men iaf så tänkte jag att det var intressant..? hahah, jag vart lite freaked out men.. hoppas verkligen att de kanske har överdrivit lite men, man vill ju inte att filmen ska bli en flopp... ni kanske redan vet det här. aja shit vad jag tjatar. kan ni inte uppdatera oftare? vore kuuul!<3<3<3<3<3<3<3



----Life and Style reports on a sex scene between "The Runaways" beauties Kristen Stewart and Dakota Fanning. In one of their scenes, according to the publication, the twosome is seen having sex in a hotel's room. "In one scene, the girls share an intense lip-lock and their clothes end up scattered all over their hotel-room floor," the publication says of the pair. "Dakota's very controlled and poised. She's going to have to lose herself in this, because it's really pretty heavy." Additionally, Life and Style claims Stewart becomes closer to Fanning during the filming of the flick. "Playing Joan Jett in the biopic 'The Runaways' has Kristen getting up close and personal with 15-year-old Dakota Fanning, who plays her band mate Cherie Currie," the publication states.----

2009-07-01 @ 20:15:12
URL: http://wanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0