Gud, vilka råttor

Starlounge, inte världens mest pålitliga och sjystaste kändissida. Speciellt inte i klippet nedan. De typ slänger sig över honom. Kill"reportrar". Fan, vilket liv. Samma frågor hela tiden. Skit bara tycker jag. Jag får ångest över att se detta. Starlounge har faktiskt en hel del klipp om "twilight". Typ sådana som FORTFARANDE spelar på att kristen och han är tillsammans, vilket är precis det Summit Entertainment vill. Dessa två säljer som par. Precis som Taylor säljer som singel. Lite surt att behöva leva så.

Klipp finns där nere, och sen kan ni typ vänta och klicka runt på saker som handlar om twilight eller honom. Finns en hel del hörrni:)

Klicka här för att komma till Starlounge

P.S. Såg även Jumper återigen för att "leta efter Kristen, som jag missade första gången jag såg den. Och inte undra på att jag missade henne. Hon är med i slutet och säger: "Can I help you?" och "Mum!" Vilket är hennes enda repliker mina kära vänner:)

//[M]

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag håller med dig man blir så irriterad och tycker så synd om dom också

2009-06-06 @ 20:34:55
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: vanja

jag har också sett jumper ett antal gånger, men första gången vart jag så förvånad att hon var med så sjukt lite! typ en enda scen...

jag såg förresten the messengers här om dan, som ni skrev om lite tidigare i bloggen. kristen var ju superbra som vanligt, men filmen var inte så särskilt läskig. lixom de klassiska "en familj blir dödad. ny familj flyttar in i gammalt hus. gamla familjen får inte ro... blabla" men den var inte DÅLIG. bara ok. ;D :D<3

2009-06-06 @ 20:48:32
URL: http://wanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0